FRANKFORT KENNTUCKY

heeej :) tredje dagen här i frankfort och allt är jättebra. Min värdfamilj är jättesnäll och roliga, jag tror att jag kommer trivas ganska bra här. I lördagsmorgon kom jag hit och de hämtade mig på flygplatsen i Lexington men de kom försent haha så jag fick vänta lite på dem xD Vi åkte iaf och åt sen åkte vi till huset och jag packade upp och grejer. En student från Spanien som de hade för 2 år sen är här och hälsar på också, hon är också jättesnäll. Jag åkte till Walmart och sen sov jag. Igår var jag på en bridal shower i Ohio. Idag har jag varit på skolan och valt ämnen och jag var också med Renate som också är en utbytesstudent från Norge, vi ska gå i samma skola. Aaaahhh på onsdag börjar skolan :O Snart ska jag åka iväg och hämta lite mediciner för jag har varit lite krassligt de senaste dagarna såå byeee


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar