5 DAGAR

 
Hej. Om inte mindre än 5 dagar drar jag till usa för att spendera mitt kommande år där. De första 10 dagarna kommer jag vara på ett camp som ligger lite utanför Boston. Efter de 10 dagarna drar jag sen vidare till min värdfamilj som jag ska bo hos resten av året. Jag ska bo i Frankfort som är huvudstaden i Kentucky. Jag fick min värdfamilj i februari vilket är väldigt tidigt och jag har pratat lite med min värdfamilj på Skype och de verkar helt underbara. Jag ska alltså gå på ett helt vanligt  amerikanskt High School och leva ett amerikanskt liv för ett år. Dagen närmar sig med väldigt stora steg, vet inte riktigt vad dagarna tar vägen och jag känner mig otroligt stressad. Det känns som jag har en del kvar att göra.. Så det kanske är dags att sätta igång haha 
 
Om någon vill veta vad jag kommer att göra där borta i usa kan ni ju alltid kika in lite på bloggen här :) 
 
 

Sanna skriver:

Yey!!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar