HOOTERS

Godmorgon :) Igår runt 5 kom Monica, Taylor och Taylor (har ju sagt att alla heter taylor här haha) och hämtade mig och vi åkte till Hooters, vilket är ett matställe där servitörerna är klädda lite konstigt. Det är iaf en sportsbar för dem som inte vet och servitörerna har på dig jättkorta shorts och en jättetajt tröja. Inte en så vacker syn haha.. Vi åt där för att Monica och Taylor ville köpa en tröja som de kunde ha på sig på sadie Hawkins, men de köpte ingen för de var ganska konstiga. Iaf efter det åkte vi till Anderson County för det var en fotball game, jag bor i Franklin County btw. Vi kom dit vid halvtid och det här var den första matchen vi förlora tror det blev 35-21 eller nåt, vi skpelade iaf jättedåligt, fattar inte riktigt sporten dock haha. Efter matchen blev de en tur till walmart för Monica skulle köpa en camo-tröja ALLA här har sånna tröjor och jag skulle nog aldrig komma på tanken att köpa en, tycker inte de är fina, de är som Duck Dynasty eller vad det heter. Det är en tv-show som typ alla kollar på här haha. Kom hem vid 11.30 och jag hade en jätterolig kväll. 
 
Idag är det Sadie Hawkins vilket är en dans i skolan där man klär sig country och efter det blir det nog en bonfire hoppas jag. Kul kul :) 
 
Vi har satt upp lite ljus för Halloween oxå :P 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar