SADIE HAWKINS

Heeejsan :) Igår var det somsagt Sadie Hawkins, en dans i skolan som är country. Det var faktiskt roligt mycket roligare än homecoming :) Massa männsikor möttes i Lexie's hus vid 7.30 och där åt vi och hade roligt. Fick 1000 miljoner frågor oxå om sverige och jag tycker det är så kul, vissa frågor är så konstiga haha. Här är några saker jag hört folk säga, allt är inte från igår menmen "is singapore next to sweden?" "africa is a country" "do you have apples in sweden? i've heard that you don't have that" osv. haha skitkul. Jag har försökt lära vissa personer lite svenska också och de kan verkligen inte säga vissa ord haha. Jag har försökt lära dem skit men de säger quit och quilt haha. Aja vid 10.30 åkte vi till skolan och vid en lada bakom skolan var dansen. Det är alltid så fint dekorerat och sånt på de här danserna, älskar de. De var hö överallt och allt var bara så country. Men det var så jäkla kallt, jag hade bara shorts och en skjorta och det var 4 grader ute. Efter de drog vi till Lexie's hus igen och bara chilla, jag kom hem vid 2 och jag hade en jätterolig kväll :) Juste provade min första ale8 också en dricka som bara finns i kentucky, tycker dock inte den var så speciel, smakar bara vanlig läsk xD
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar