FARMLIFE

Hola

Igår var det riktigt fint ute och jag satt på baksidan och sola ett tag och det var inte förens jag kom in att jag märke jag solen hade tagit och jag ser nu ut som en tomat. Klockan 6 kom Cristy och hämta mig och vi åkte till McDonalds och mötte Alex och hans brorsa John. Mg kom också och vi åt lite snabbt för att sedan dra till Alex's farm, de har inget hus där utan det är bara mark. Det var en rolig och skakig resa dit. Vi fiskade ett tag och jag fick 2 fiskar!! Turn up!! Mg fick också 2, Cristy 1, John 1 och Alex 0 HAHAHAHA. Efter lite fiske gick vi upp på kullen och sköt lerduvor. På mitt 6:e skott träffade jag en! Turn up igen!! Det var kul. Sen åkte vi och lämna John i deras hus och vi drog till Lili och hängde där resten av kvällen. Trevlans. 

Det är en bild som det bara ser ut som jag fotar himlen men om man kollar noga kan man se en lerduva i två delar som jag sköt. Tog screenshot från en video lolz











Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar