BACK FROM LOV

hejsan hoppsan. 
idag var det back to school again men jag tycker ändå det var ganska skönt, skolan är ju ändå inte särskilt jobbig. vi skulle egentligen ha börjat i måndags men det var tydligen för kallt för att gå till skolan i måndag-tisdags haha. det var ändå rätt så kallt ca -15 grader, så kallt har det inte varit här på 100 år. Grejen är att det inte är särskilt kallt här annars det har varit plusgrader hela vintern och så plötsligt blir det 2 dagar kalla, konstigt. Har hört att det är varmt i sverige vilket är ännu märkligare. 
skolan då, denna terminen har jag två nya ämnen, floral design och basic drawing. tror det kommer bli ganska kul ändå. tycker det var lite komiskt när jag var tvungen att välja en klass för den här terminen precis innan vi gick på lov. har nog redan sagt det här menmen kunde välja mellan floral design och rock&roll historia haha. intressant. jag tror att min första lektion (floral design) och min femte ( principles of marketing) kommer vara mina favoritklasser iår. i min first period sitter jag brevid lincoln och samantha och det är riktigt kul :) vår lärare sa även att det vore konstigt om alla i den klassen inte får a i slutbetyg så det låter bra de me ;) i min femte period är jag med ashton, lauren och kara vilket också är riktigt skojsigt. fattar inte riktigt vad vi ska göra där för man kunde välja den lektionen som ett helår och halvår och jag tog helår och de nya ska typ göra de vi gjorde förra terminen medans vi andra ska göra nån collage grej haha fattar noll. vi satt hela lektionen idag och pratade springbreak ååhhh jag är så taggat bara 90 dagar kvar typ :D 
När jag kom hem från skolan somnade jag direkt i soffan haha kanske inte så smart med tanke på att jag inte kan sova på nätterna eftersom jag vänt helt på dygnet. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar