FLYERS VS WOLVERINES

Hejsan hoppsan allihopa. 
Då har man klarat av första veckan av skolan. Det var väldigt skönt att de bara var 3 dagar. Igår vid 5 kom christy och hämtade mig och vi åkte hem till Lili och hängde där en stund. Det var jag, Lili, marygrace, christy och Alex. Vi kollade på några avsnitt av keeping up with the kardashans eller hur de stavas har ingen aning ser bara väldigt fel ut haha. Jag signade även lilies Wall ;) Emma the swede ;) 
Vid halv 7 skulle vi åka och äta vi skulle till applebees men de var fullt där och även på o'charleys så det blev fazolies. Vi mötte en del människor där och det var mycket trevligt :) sen åkte vi till western hills för att kolla på basketmatchen mellan oss och vår rivalskola. Det var skojsigt alla hade på dig marinblått och under pausen var det jättekul för 2 från min skola tog vår stora flagga och sprang till western Hill läktaren och vifta den där. De blev jättesura och det var bara skitkul att kolla på xD fast de var tvungna att lämna matchen sen haha. Vi vann såklart med typ 20 poäng woooaaah GO FLYERS! 
Efter matchen skulle Alex, marygrace och Lili lära mig att köra bil haha. Så vi åkte till en tom parkering haha tycker inte det var så svårt, fast de har ju automat, så ingen växel. Så fick jag köra till lilis hus haha men det är jättenära parkeringen och inte över värsta vägarna så det var lugnt haha gick bara ganska långsamt xD 
Sen hängde vi bara en stund hos Lili och jag kom hem runt 1. Mycket trevlig kväll. Juste haha vi hade värsta partyt i bilen haha och de ville höra svensk musik så nu finns det en litet embarrassing video på mig när jag sjunger på instagram hahah fast de kan jag bjuda på. Jag är ju så otroligt bra på att sjunga också xD låter bara som en åsna när jag sjunger xD 









Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar