ELECTION DAY

Nu är jag lite irreterad.. skrev precis ett inlägg men såklart så sparades det inte.. AAAAHHH 
Så får väl skriva om bläääää
I måndags var jag i skolan och efter det åkte jag och lili till nannys och hälsa på henne och sen tillbaka till lili. Jag, lili, julie och dorcey åkte till ginza och åt sushi till middag mmm har inte ätit det på evigheter. Sen åkte jag och lili till Caleb. Det var jag, lili, katie, savannah, ashton, caleb, ryan, michael, tristen och logan. Vi chillade bara en stund sen var jag och lili tvungna att åka för vi skulle vara hemma vid 24.00 för will och julie skulle jobba nästa dag. Jag sov hos lili, vi hade ingen skola i tisdags för det var election day. Så jag hängde hos lili  i tisdags en stund och jag organiserade alla julies tyger vilket tog typ 4 timmar men det var faktiskt ganska kul. klockan 16 skulle lili ha sitt lifeguarding test så cristy kom och hämta mig vid 15.30 och vi mötte alex och åkte till hans 
uncle´s farm. Där åkte vi fyrhjuling och det var kul, vi satt även uppe i träden och chilla haha. Den farmen är så otroligt stor, alex har inte ens sett hela. De använder den marken för att jaga, så det har lite stolar i träden haha. Vi åkte tillbaka till alex truck och sen till sonic för att äta. Sen skulle alex träffa sina zaxby männsikor på pizza in. alex jobbar på en snabbmatkedja som heter zaxbys. Så cristy och jag åkte till donken och åt och sen till parken. vid 8.30 mötte vi alex igen och vi visste inte vad vi skulle göra så vi åkte på massa random resor haha t.ex. till petco en djuraffär där de har katter och illrar och massa sånt haha. Sen åkte vi till dairy queen och köpte glass och jag kom hem vid 22.00 någonting. En dag som erbjöd på massa skratt med underbara männsikor. 
 
Idag var det skola igen och efter skolan var det ett möte för the officers jag är ingen men jag går på deras möten ändå haha för lili, cristy och mg är där. sen åkte jag hem till lili och sen till nanny. Juste lilis familj har köpte ett hot tub turn up wiiieee!! naaajs. sen skulle lili till baseball matchen med mg så hon passade på att ta hem mig för jag var tvungen att plugga inför mitt us history final som är imorgon (20% av mitt betyg). Så det har jag gjort och laddat ner lite ny musik och bloggat lite. Nu är klockan snart 24.00 så sängen kallar night xx 
 
 







Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar