PÅSK

I söndags var det påsk och jag fick en liten påskkorg med godis i av min värdfamilj. Vid 10 på morgonen drog vi till Cincinnati för att äta en påsklunch hos jeannes släkt. Maten var ganska god helt ok iaf och fick e T-shirt som är röd med "reds" på det (Cincinnati baseball). När vi kom hem tog jag en liten powernap och åt sen en liten middag och sen kom Lili och hämta mig och jag åt middag hos dem och det var superdupergott och sen spelade jag med hela hennes familj krocket. Jag och Lili drog sedan till tennisbanorna i Two creeks och mötte Alex och mg och körde en match. Vi tog golfbilen och jag fick köra mihi. Sen sov jag hos Lili. Fick min promdress också turn up. Bilden ät inte så bra men jag gillar den :) 

Lunchen i cin






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar