HUSVAKT

Heej

I fredags förra veckan var jag och lili husvalt hos nanny. De åkte till Chicago med Dorsey och vi vaktade huset med djuren. Dem har pool så det var väldigt nice. På kvällen kom mg, cristy, lexie och Katie och vi hängde och hade kul. På lördagen jobbade både lili och mg (lifegarding) så jag hängde i huset bara och på kvällen drog jag, lili, mg, Katie och lexie till calebs och hängde där en stund, det blev inte så länge men det var trevligt. 
Mg och lili jobbade på söndagen igen och tjejerna kom på kvällen igen +Taylor och vi hade kul :-) 
På måndags eftermiddag kom nanny hem men vi hade redan stuckit så eller jag och cristy hade för mg och lili jobbade igen. Vid 1 var det släktträff hos the wolfes, jag tycker alltid sånt är lite awkward för jag har aldrig någon att prata med och så jag tycker det var väldigt tråkigt. Men jag hade en jättekul helg med mina vänner :) 






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar