REGIONALS

Förra helgen var inte den roligaste, såg knappt mina vänner på hela helgen och det kändes som jag inte hade träffat dem på ett år. På lördagen var den derby-day typ året största händelse i kentucky, häststaten. Så på morgonen tog marvin ner mig downtown där det var massa saker som pågick, allt var typ dock för 5-åringar.. Sen var jag bara hemma resten av dagen medan mina kompisar var ute och hade kul :( 
På söndagen hade jag mitt ef möte och det var också ett hemrese möte där de gick igenom lite saker, fast det var inget jag inte redan visste. Men på mötet så förklarade de typ i stort sett bara hur dålig av en person jag är och hur respektlös jag är... Sen på kvällen åkte jag hem till lili och sen till melinda min tränare, vi åt middag där (hela tennislaget) och gjorde posters till regionals, sen sov över hos lili. JUSTE JAG VAR MED I TIDNINGEN OCKSÅ HAHA TURN UP KÄNDIS JK XD
Jag känner mig 1000 gånger mer som hemma hemma, hemma hos henne och hennes familj. På måndagen var vi inte i skolan, för det var regionals, jag spelade inte man får bara ha 2 doubles och 2 singles. Grejen är att hon som spelade nr.2 singles, henne slog jag med 4-1, men min tränare lät mig utmana henne för sent.. Jag hejjade på när lili och mg spelade och de krossade motståndarna i både deras matcher, det blev lunch på thaismaile och sen tillbaka till skolan. För mg och lili behövde göra nån mattegrej och sen kollade på vi baseball matchen. Gick i skolan resten av veckan men det var regionals efter skolan tisdag-torsdag. Lili och mg vann alla sina matcher och fick GULD i regionals, så det ska till state nästa vecka. turn up! På torsdagen medan lili coh mg väntade på att alla matcher skulle bli klara för att sedan få sina priser, åkte alex, jag och cristy till creeken och gick i strömmen, det var så kul för cristy ramla i vattnet!! HAHAHAH sen kom vi tillbaka precis i tid för prisutdelningen. Kommer missa 2 dagar nästa vecka i skolan för state och prom comittee. 





















 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar