CAMPING

I lördags blev det ingen lång sovmorgon för cristy kom och hämta mig tidigt och vi åkte till kmart på andra siadan av frankfort. Från 10-16 hade vi en senior car wash. Det var ca 10 seniors från vår skola och vi hade skyltar och bilar kom in och vi tvättade dem och de gav oss donations. Det var underbart väder ute och fick en inte så mysig bränna till prom.. ska försöka fixa det. Juste det kom en sån där stor lastbil som levererar mat och sånt till affärer och bara hur mycket måste jag betala om ni tvättar den här? Alex sa 1 million dollar och han ba jag ger dig hälften. Vi trodde inte han var seriös så vi försatte äta vår pizza men sen kommer han bara och vi måste tvätta hans lastbil!!! Hahhaha jag var tvungen att sitta på alex axlar för att nå upp till lastbilden. det tog typ 40 minuter att tvätta den och vi var fler än 10 och han gav oss bara 25 dollar.. snålt. Der var ändå kul. Efter det åkte lili och jag hem till mig och hämta lite kläder och så och sen hem till henne och sen till skolan. Där mötte vi alex, mg, cristy och kory. Vi skulle nämligen campa. Vi åkte alla i alex truck för det är den ända som kan ta sig upp till alex uncle's farm där vi skulle campa. Ben och lexi mötte oss senare (ben hade en baseball match). Vägen upp till alex uncle's farm är inte riktigt en väg haah det är bara gräs du måste köra över. Vi hade jättekul där och jag tror vi var uppe till 3.30. Jag tog massa bilder men alla är typ suddiga och mörka eftersom det var kolsvart ute. Men jag hade jättekul med mina underbara vänner. 

HAHA titta noga på bilder som är på Alex rygg. Han brände sig jättemycket och Lili slog honom i ryggen så han har ett handavtryck på ryggen hahah!! 












Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar