PROM VECKA

I måndags förra veckan var det kanonväder och efter skolan åkte lili och jag till nanny och hängde vid hennes pool, underbart. Samma sak på tisdagen hängde vid poolen nån timme, sen var lili tvungen att vara "barnvakt", hon skulle bara skjutsa och hämta en tjej till och från karate och piano. Jag höll henne sällskap och vid 20.00 åkte vi till skolan för prom committee möte, fick även en t-shirt där det står prom 2014 på, i like it. Sen när mötet är klart gick jag, cristy, mg och alex till hans truck för han hade ankor och kycklingar där som han hade hämtat från farmen. Det blev en resa till walmart för att fixa lite promgrejer kom hem vid 23.00 typ. 
På torsdagen var jag inte i skolan, lili och mg hade tennis state tournament, så jag, cristy och alex åkte såklart och hejja på dem. De vann båda sina matcher turn up! Alex, cristy och jag hämtade massa promgrejer och köpte masker och lite annat skoj. 
På fredagen blev det ingen skola heller eftersom jag var på prom committee, så jag åkte till the civic center tidigt på morgonen och började fixa inför prom, seniorsen som var på prom committee jobbade mest på the garden och juniorna jobbade på dansgolvet och sånt. Lili och mg kunde inte hjälpa till eftersom de hade tennis, de förlorade sin match och tjejerna de mötte vann hela state tournament :O Det var jättekul att fixa the garden, den blev riktigt fin också och vi blev klara mycket tidigare än vi trodde. Från ingång till en arena till en trädgård. Jag sov hos lili den kvällen och vi gick upp kl 7 på lördagen för att åka tillbaka till the civic center och jobba på prom, men jag sparar resten till nästa inlägg, ett inlägg som bara handlar om prom ;) 
 









Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar