SENIOR NIGHT

I söndags sov jag hos lili och i måndags efter skolan var det senior night för oss tennisspelare. Alla i tennislaget + våra päron möttes i biblioteket efter skolan där det fanns mat och ballonger. Vi blev uppkallade till melinda vår coach och vi fick en liten presentpåse och ballonger. Vi fick en tennisboll som alla signerade, en fotatavla, ballonger och en poster. Vi hängde där ett tag, mina värdpäron kunde bara stanna typ i 30-40 minuter för att de var tvungna att komma hem till hunden. Det var förtidigt för mig att lämna så lili sa att hon unde ta mig hem istället. typ 1.30 timme senare åkte vi hem men istället för att åka hem sov jag över hos lili igen. På tisdagen skulle vi ha en tennismatch lite senare på eftermiddagen/kvällen så jag åkte till lili tills matchen skulle börja, typ 5 minuter innan vi skulle åka får vi ett sms och matchen blev inställt. Klockan var ändå ganska mycket och vi var båda väldigt trötta så jag smsa och fråga om jag ännu den här natten kunde stanna hos lili och de sa att det var inga problem. Jag var tvungen att ta golf bilen till mgs hus bara för jag glömde min skolväska där. älskar att köra golfbilen haha. I onsdags var det min sista tennismatch för säsongen och jag spelade no.2 doubles. Jag spelade med shelby och vi mötte de spelarna som normalt spelar no.1 doubles och de är jätteduktiga. Mg och lili brukar normalt spela mot dem och det är alltid jättejämnt när de spelar mot varandra. det blev 2-6 2-6 vilket jag inte tycker är så dåligt eftersom jag typ precis börjat i stort sett. När vi kom tillbaka vid 9 åkte mg och jag till donken och åt och sen hem. Var tvungen att skriva en liten uppsats grej när jag kom hem vid 22.30 om hur jag dog haha (skämtsak), vilket jag presenterade för klassen dagen efter. Min första presentation här, lite läskigt men jag tror att det gick bra, de skrattade iaf ;) 
 








 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar