FRÅN BRA TILL SÄMST TILL OK

Dagen började bra, för idag var det BRING YOU TRACTOR TO SCHOOL DAY. Japp du läste rätt folk tar sin traktor eller lawnmover till skolan. Så i stort sett hela dagen har vi bara varit ute och kollat på traktorna haha. bara i kentucky antar jag haah.
sen gick dagn utför rejält... i min sjätte lektion ringer de in i klassrummet och säger att mina vänner behöver mig i the office och jag tror det var något kul som hände. Sen ser jag deras seriösa ansikten och de säger att jag måste skynda mig. Det visade sig att jag hade ett samtal från ef i telefon.. Hon hade redan berättat hela historien för mg  vilket inte är rätt. Är bara väldigt glad att det var mg som satt där och inte någon annan.. Hon typ skäller ut mig och säger att de ska skicka hem mig till sverige om jag spenderar en till dag med mina vänner. Jag fattade absolut ingenting och började fråga massa frågor. Hon säger till mig att mina värdpäron har sagt att jag flyttat ut och jag fattar ingenting för jag bor ju fortfarande där, och säger i stort sett att de hatar mig, tillslut tar det där samtalet slut och jag är väldigt förvirrad och ledsen. Tanten som sitter i officet blir väldigt orolig för mig och kallar på rektorn mr sampson. Jag hade ett meddelande på min mobil också som säger att jag ska ringa en annan ef männsika. Jag blir kallad till mr sampsons rum och berättar vad som har hänt och han försöker ringa mina värdpäron men de svarar inte. Så sjätte lektion tar slut och jag går till min sjunde och direkt när jag kommer in ser jag att jag har ett nytt meddelande från ef männsikan och hon undrar om jag kan ringa henne nu. Så jag ber min lärare att få gå till mr sampson igen. han är jättegullig och erbjöd sig att prata med den här männsikan först eftersom jag var ganska ledsen och förvirrad vid det här laget. Så han pratar med den här männsikan och hjälper mig och sen får jag prata med henne själv. Hon var mycket snällare och trevligare än den andra tanten jag pratade med tidigare. Hon sa i stort sett att jag inte kan sova över hos en kompis på vardagar och jag frågade vad jag gjorde fel eftersom varje gång jag sovit över eller spenderat tid med mina kompisar har jag alltid frågat mina värdpäron om det är okej. Hon säger till mig att allt är nog bara ett stort missförstånd men säger till mig att jag inte ska sova hos kompisar på vardagar men helger är helt okej, vilket jag kan leva med. Tillslut har jag pratat klart med henne och resten av tiden sitter jag i officet tills skoldagen är slut. Jag åkte hem direkt efter skolan och mina värdpäron var redan hemma. Jag frågar dem om vi kan prata och vi gör det. De var ungefär lika förvirrad som mig och de har tydligen inget emot att jag spenderar tid med mina kompisar och allt är lugnt mellan oss. marvin ringen ron, min iec senare och försöker förklara att allt är bra mellan oss. Men vi måste ändå ha en möte om det på söndag.. så jag får se hur det går där. Förstår inte varför det här hela skulle vara ett skäl till att de kan skicka hem mig men jag tror och hoppas med hela mitt hjärta att jag inte kan det, vill verkligen inte läman nu, är inte redo. Lite fler tårar blev det där och sen på kvällen blev det pizza och vi tittade på frozen tillsammans. Sen har jag världens underbaraste vänner som ringer mig vid 9.30 på kvällen och säger att de är påväg till mitt hus med en slushie till mig. Alex och cristy kommer en liten stund senare till mitt hus med den största slushien du kan hitta och en påse med swedish fish. ååhh de är så underbara <333333 kommer sakna dem så otroligt mycket. 
 








 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar