FÖRBEREDELSER FÖR PROM

I 7th period i fredags vi gick jag och mina kompisar ner till bibliokteket och kollade på ashtons signing för college, hon ska spela fotboll där, inste amerikansk utan soccer. Vi fick alla cookie cake och ashton delade också ut kramar vilket är väldigt sällsynt. efter skolan gick vi till mr johnsons rum och det var prom möte, jag är inte med i prom gruppen som planerar allt men cristy, mg och lili är och jag brukar hjälpa dem ibland. Mr johnson tycker också om mig han kallar mig sven har aldrig hört honom säga emma haha. sen drog mg och jag till mallet i lexington efter skolan och köpte skor och smycken till prom och mötte sen lili, cristy och becca som kom lite senare. Vi åt alla på panda express och sen åkte tillbaka till frankfort där jag hängde med cristy och becca ett tag och mötte sen up lili och jag sov sen över hos henne. Vi gick upp tidigt på lörgdagen och åkte yill the civic center och skulle tvätta en bro som vi ska ha i trädgården till prom. Vi var där från 8-12 och blev ändå inte klara.. För vi måste skrapa bort det översta laget av färg för att få bort smutsen. Sen åkte vi snabbt hem till lili och hon tog en dusch och jag en powernap och sen åkte vi till lexington till en ballt hårställe där hon slinga håret. Jag bokade en tid för lördag då prom är för att fixa mitt hår, lili har också en tid då. jag somnade sen igen i bilen påväg tillbaka haha, vi åkte direkt till ett ställe där lili skulle vara barnvakt från 4-8, det slutade med att vi var där till 11. Vi fick ett hemsk samtal också vid 11. Will droppade av dorsey där vi satt barnvakt och åkte till sjukhuset med julie. Vi var alla jätteroliga för henne. För hon hade ingen aning vad som hade hänt hon kommer inte ihåg någonting, det enda hon vet är att hon ramla i garaget. Hon kom in i vardagsrummet och sa till will att hon behövde hjälp och hon var blodig överallt. De kom hem sen vid 2 på natten och hon hade brutit handleden och nästan draget axeln ut led och hon hade ett stort jack på hakan, hon tror att hon kan ha brutit käken också, fast det är inte säkert. Hon ska till doktorn imorgon igen. Är riktigt orolig för henne. Jag sov där den natten också. Idag var det mothers day här i usa. Lili och jag kollade på frisyrer till prom och provade att göra olika sminkgrejer. Vi solade en timme och hjälpte julie när hon behövde det. Hon är okej men hon har ont :(  Tycker så synd om henne :( Jag var hos dem till 5.30 ungefär sen kom jag hem igen och jag hade köpt blomor till jeanne, fast vet inte om hon uppskattade det.. försöker iaf vara snäll. Nu väntas det lite läxor, usch. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar