JAG ÄR FRAMME

(min byggnad som jag bor i, från google
 
3 timmars flyg, 5 timmars flyg och 3 timmars bussresa och äntligen är jag framme på campet i vermont :) yeeeey! 
Herregud jag vet inte riktigt var jag ska börja... Är så otroligt trött just nu klockan är bara 8 på kvällen här men i Sverige är den 2 och jag har varit uppe sen 4. Kan inte riktigt tänka klart just nu det är så otroligt mycket att ta in. Det enda jag har gjort på campet är att äta middag och kollat lite på iron man. Shit maten asså, det finns verkligen allt allt välja på här såsom pizza, spagetti, pommes, hamburgare, kött, potatismos, corndog, sallad, glass, efterrätt jag kan fortsätta i år känns det som men just nu har jag bara ett dåligt minne hahah xD
Aja tänke bara slänga in ett litet inlägg här jag har det iaf jättebra och jag hoppas att alla där hemma också har det :) 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar