KENNEDY COUGARS

 
Hejsan. Idag var det den första "riktiga" dagen på campet. Vi hade lektioner från 9.00 - 15.00 och de lektioner man har är engelska, geografi, current issues och life in america. Idag har det bara varit lekar och lite sånt. Tro det eller ej men sen provade jag faktiskt på cherleading haah! De som känner mig vet att cheerleading är verkligen inte något som passar mig haha jag har verkligen ingen kordination alls, men det var faktiskt ganska roligt men det var väldigt svårt också. Jag har också spelat volleyboll idag men det gick inte så bra det heller.. HAHA. Det finns typ 15 olika aktiviteter man kan välja mellan och man måste göra 7 av dem och det är typ 2 eller 1 om dan. Nu på kvällen hade vi ett litet möte i våra "high schools" alla männsikor här på campet är indelade i olika high schools  och jag är med i kennedy cougers. Iaf imorgon börjar en volleybollturnering och då bestämmde vi vilka som skulle vara med och spela 3-4 från varje klass och det finns 24 klasser ( 4 klasser i ett high school ). Så jag är med i fans- gruppen haha så det fick vi öva på att vara fans haha. Aja mer än så hade jag inte att berätta så byeee :) 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar