HJÄLP MIG VILKEN BILD SKA JAG TA SOM MIN SENIOR PIC?? KOMMENTERA TACK

 
OKEJ NU MÅSTE NI HJÄLPA MIG VILKEN AV DE HÄR BILDERNA SKA VARA MIN SENIOR PIC, ALLTSÅ DEN HÄR BILDEN KOMMER VARA PÅ MIG I YEAR BOKEN. SNÄLLA KOMMENTERA GÄRNA VAD NI TYCKER. ELLER OM JAG SKA TA OM BILDERNA?
 
 
1. 
 
2.
 
3.
 
4.
 
5.
 
6.
 
7.
 
8.
 
9.
 
10.
 
11.
 
12.
 

Bea skriver:

1 eller 6 :)

Julia :) skriver:

Bild 3 eller 12 men alla va fina!!! :D <3

Isabell skriver:

3,5,9

Anonym skriver:

Femte bilden tycker pappa är bäst, jag tycker alla utom den första där tröjan sitter konstigt. Den under trädet är väldigt bra tycker jag med. M

Linda skriver:

6an!! Men alla va superfina :)

Anonym skriver:

3 eller 5 :))

Syster skriver:

1

Anonym skriver:

1, 3 eller 5 :)

Anonym skriver:

1, 3 eller 5 :)

Kim skriver:

1a!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar