MR. FCHS

Heeej :) 
I måndags var det veterans day eller hur det stavas har ingen aning. Man ska iaf hedra alla som är/varit i the army. Så vi hade ett litet assembly i skolan, vilket var ganska tråkigt menmen annourlunda från lilla landet lagom. 
Den här veckan fick vi vår första snöööö!! i tisdags vare tror jag :P Vaknade upp på morgonen och såg snö ute :p trodde nästan att vi skulle få en snow day men icke sa nicke, det var inge is ute så antar att de var därför. När jag kom hem från skolan den dagen var snön självklart borta. 
I torsdags efter skolan åkte jag till en salong och fixa mitt hår. äntligen säger jag har varit missnöjd med mitt hår i en antal månader nu. Slingade det och ja det är ganska blont nu men jag gillar de :) Efter det åkte jag till skolan igen för det var dags för Mr. FCHS skönhetstävlingen för killarna. Det är som en skämt skow som ska vara rolig. Blev lite besviken dock, förväntade mig att de skulle vara roligare. Det var en som var utklädd till Miley Cyrus och en annan som var Regina George från Mean girls. De var fler än så 16 pers för att vara exakt. Det är alltid kul att se killar i klänningar och se dem twerka och så xD Antar att de är ganska illa när de är en kille som går i klackar bättre än man själv dessutom var de var skithöga måste varit 15-20 silettklackar. Såg inte hela showen eftersom de inte var så jättekul. Men jag och taylor r drog till waffle house och sen bar det hemmåt. 
 
 

M skriver:

Då är ni före oss med den första snön.
Har du den nya skinnjackan på dig?
Var du nöjd med den?

Svar: Japp jag tycker om den
Emma .


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar