PAGEANT

heeeeej 
 
den här veckan har jag varit ensam med marvin och hunden för jeanne var på någon jobb grej i norra kentucky. i onsdagskväll och torsdagskväll var jag i skolan för det var miss fchs 2013. det är alltså som en skönhetstävling i skolan där de går på scenen, gör en talang osv. det var bara kul att se deras talanger dock. juste vi har en flockappellas eller vad det heter grupp i min skola haha, precis som i pitch perfect xD herregud vissa av talangerna var jättedåliga och andra var jättebra. fattar inte riktigt hur vissa tänker för det var typ aha jag har ingen talang så jag ska bara sjunga, så sjunger de falskt och i otakt med musiken och så, då kan jag verkligen inte hålla mig. eller när nån spelar ett instrument och det var en tjej som spela flöjt och hon var tvungen att stanna i sången hela tiden för att andas hahah, kunde inte hålla mig där hellrer. det värsta var en tjej som aldrig hade sjungit för en publik förut, herregud hon hade ingen musik, sjöng falskt och kunde inte texten, där brast det för mig. 
på fredagen hade vi ingen 7th period för vi hade ett pep rally i skolan, det är när man taggar till för en match och bandet är där, cheerleaderna och dansarna. det roliga är att vi har en liten grupp som alltid gör något roligt på pep rallyna, i fredags så uppträdde de till what does the fox say och det var jättekul. på kvällen var det en football game och det var skitkallt så jag stannade inte hela matchen för mina fötter var isbitar, ska nog köpa uggs här. 
i lördags skulle jag på en uk game alltså collage football med taylor r men det blev inställt för de var tvungna att åka till sjukhuset och hälsa på hennes mormor. på kvällen var det final i skönhetstävlingen och abby vann!!! yeeeey. efteråt åkte jag, katie, adam, tyler, tori, och perry till mcdonalds och hängde där ett tag. det var kul.
imorse var vi i kyrkan och den enda anledningen till att jag följer med är för att vi alltid åker och äter någonstans med katies familj efteråt. träffade också christi och mary-grace i kyrkan, trevligt trevligt. nu har jag lite plugg att göra. har fått min första uppgift i skolan som faktiskt är svår. det är i min engelska klass, ska skriva om feminsit critisism om en text... aja har också ett prov på tisdag. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar