STEP & SPRING BREAK

Heej
 
igår var jag med min kära svensk och vi tjockade i oss massa mat, hallon, jordgubbar, pizza, godis, morotskaka osv. Kollade på eva och adam och rosa. underbart.
 
Idag har jag haft världens sämsta dag. Är så jävla förbannad. Kom sent till skolan pga vägarbete, och blir skickad till step i min 2nd period. Så jävla korkat. man hamnar i step om man inte följer klädreglerna eller inte kommit på sina kvarsittningar. Iaf jag hade på med ett par helt vanliga svarta jeans och tydligen så tycker min lärare i min 2nd period som jag nu hatar att det inte var jeans. Jag försöker förklara för henne att det är jeans men hon vägrar lyssna och ba gå till the office och fråga dem om dina byxor. när jag kommer till the office kollar dem inte ens på mina byxor utan skickar mig bara till step. Step är alltså ett rum man sitter i en hel dag, det är typ kvarsittning en hel dag. Man sitter i sitt lilla bås och får inte prata med nån, inte sova eller någonting, man ska göra uppgifter om man har annars ska man typ bara sitta och stirra in i väggen. Som ett jävla fängelse. Om du pratar eller nåt så får du en varning om du får 3 varningar får en en hel dag till i step. Vi har speciella toapauser och alla måste gå ut ur rummet och så och vi äter till och med lunch i det där rummet. tortyr. Det var jäkligt tur att jag inte tog ut min lunch och la den i skåpet som jag brukar för annars hade jag inte fått nån. så där satt jag från typ 9-3.20. hemskt. Jag hade inget att göra fick bara en uppgift och den gjorde jag klart på en kvart typ. Så efter skolan gick jag till the office och fråga " vad ska man ha på sig i skolan om man inte kan ha jeans?" tanten där bara det har kommit in flera och sagt att du inte ska vara i step för att du har jeans. det hjälpte ju mig som redan suttit där hela dan. Så jag tänker prata med rektorn imorgon för det där är så jävla korkat. Inte konstigt att det är så många amerikanar som är lite korkade och jobbar hela livet på mcdonalds om man blir skickad till step för en sån jävla liten grej. Så jävla sur är jag. Skitsamma. får väl ta det som en erfarenhet antar jag
 
Min dag blev iaf lite bätre för Taylor kom och hämta mig vid halv 6 och vi åkte till buddy's pizza där jag mötte massa andra tjejer för vi skulle planera för spring break!!!! YYAAAY. Så taggad. Har ändrat mina planer och tänker åka med mina amigos istället till florida och den här gången till stranden. Det ska bli så jävla kul är så sjukt taggad. Woop woop. 
 
 

M skriver:

Tur att de bad om ursäkt.
Vilka mer än du är det på sista bilden?

Svar: Mary-Grace, Lincoln, cristy, Lauren,Taylor,lily, Abby och tori
Emma .


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar