BONFIRE AT LEXIE'S

Klarat mig igenom veckan efter springbreak woop woop. Har knappt varit hemma någonting den här veckan. I måndags sov jag hos lili och jag har haft tennismatcher varje dag och gått ut och ätit varje dag efter matchen. Eftersom vi är klara med alla matcher vid 9 typ. Vi har haft några tuffa matcher den här veckan och jag ligger nu inte på 100% :( har nämligen förlorat 2 matcher. Fick se lite när lili och mg spelade mot south och north oldham, jag spelar samtidigt som dem. De var jättekul att titta när de spelade, i båda matcherna blev de tie-breakers vilket var väldigt nervöst men de vann båda matcherna. Tennis är faktiskt jättekul att titta på om man förstår sporten. I fredags var det jättevarmt och skönt ute och efter tennismatchen typ vid 10 gick jag och mg och åt och sen bara körde runt i frankfort och sjöng för full hals i bilen haha. Vi hade inget bättre för oss. Igår var det också jättevarmt och skönt ute 20+, gick med shorts och t-shirt hela dagen. Satt ute och läste på tomten ett tag, och sen gjorde jag mig iordning för mg, lili och jag skulle ta våra bilder för graduation eller bilden som vi ska ha på våra invitation cards kanske jag ska säga. Vi fota typ bara i en timme för lili hade en tennismatch. Efter vi hade fotat åkte jag och mg till tacobell och åt sen åkte vi till lexies hus och hade en liten bonfire. Det var jag, katie, mg, lili, cristy och lexie. I början var det några grabbar där också ben, armand, jermaine, Micheal, Danny och baily, fast de stannade typ bara i en timme. vid 12 kom några juniors Micheal, sheldon, ryan och caleb. Hände inte mycket alls vi satt mest bara vid brasan och chillade. hade bara shorts och t-shirt på mig på kvällen också för det var typ 17 grader på natten. Sen när grabbarna drog gick vi in i lexie's hus och vi gick och la oss vid 3.30 kanske. 
 
Vid 10 på morgonen åkte jag och mg till kyrkan. Hatar att gå till kyrkan men jag kände att jag var tvungen att gå. När vi var på taco bell dagen innan smsade jag min värdpappa och frågade om jag kunde sova hos lexie och då skrev han ja det får du, vi ses i kyrkan imorgon. usch. Jag var seriöst rädd idag när jag var i kyrkan, alla hade palmblad som de stod och viftade med och skrev hosanna 170 miljoner gånger. Kändes som det var nån slags sekt eller nåt, läskigt. De höll på i 2 timmar och jag trodde jag skulle dö för man måste stå upp 99% av tiden. Tycker de är så obehagligt att va i kyrkan, liksom idag mannen som satt bakom mig satt och liksom kommenterade de prästen sa "yes, yes amen, oh lord" så läskigt. Klarar aboslut inte av att vara i kyrkan försöker undvika det så mycket som möjligt. Vi gick iaf och åt efter med katies familj och jag kom precis hem från de. 




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar