SENIOR TALENT SHOW

I torsdags efter skolan skulle vi ha en match men den blev inställd så jag, lili och mg drog till taco Bell och åt. Sen drog vi till lilis hus och mg stannade inte länge där. Lili la upp massa snap stories på mig och mitt dampskratt haha. Tog en liten nap och åt middag, pasta med veggies. Sen åkte vi till nannys hus en liten snabbis och sedan till skolan för det var senior talent show. Det är bara seniors som får uppträda och jag skratta så mycket herregud. Inget var seriöst typ förutom ett uppträdande... Det var sång och dans och stå upp comedy och de gjorde impressions of the teachers. Haha jag visste bara vilka 4/7 lärarena var och de var spot on. HAHAHAHA väldigt kul. Tog inga bilder utan bara videos och jag är för lat för att screenshota mina långa videos så här kommer en bild som jag såg på twitter





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar