SPRING BREAK

Haft en jätteskön och rolig vecka i destin florida. Önskar att jag kunde ha stannat längre än en vecka. jag åkte ner med lili och hennes mamma på fredagen och vi tog in på ett hotell på natten, eftersom det är en 12 timmars bilresa. Vi kom tillslut till destin och vi hade ett jättefint hus på stranden. Jag tror det var 13 tjejer och 4 föräldrar i huset och vi hade väldigt kul. På dagarna låg vi på stranden, det kunde vara lite kallt då och då för det blåste ganska mycket men det var ändå skönt. Vi åt middag ute i stort sett varje dag och sen på kvällarna hängde vi alla och hade jättekul, vi hade även ett hot tub (har helt glömt bort vad det heter på svenska) som vi använde hela tiden. Har haft en otroligt kul vecka med alla mina kompisar och tänkte låta bilderna tala mer än det jag skriver om. 


























Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar