WE ARE PIRATES

Att gå från 20+ ena dagen till snö den andra är väldigt konstigt! och ja vi hade snö i måndags eller tisdags kommer inte riktigt ihåg som tur var försvann den efter några timmar. Välkommen till kentucky antar jag. Har haft tennismatcher hela veckan och det har gått hyfsat bra, förlorade en match tror jag, singles. I onsdags sov jag hos lili och vi jobbade på en grej till prom, hur vi skulle fråga våra dejter. Vi frågade båda 2 juniors, vi känner dem rätt bra och vi har väldigt ont om seniors, alla senior killarna har typ frågat juniors eller sophmores, varför liksom. Aja. Alla senior killarna är korta ändå och jag vill ha en lång dejt haha. Vi kom på en plan och började jobba på den. Vi frågade tillsammans eftersom de är typ bästa kompisar. Så en av killarna kallas för captain Mike, så vi gjorde såhär vi skrev en liten fjantig dikt som rimma, som såklart handlade om  de ville gå på prom med oss. Vi skrynklade pappret och brände kanterna så det såg gammalt ut. Vi la pappret i en fin gammal flaska dom vi sedan la i framsätet i mikeals bil, sheldon har ingen. Sen köpte vi en cooler och målade den brun och fyllde den med lite smått och gott och la den i bakluckan. Så nästa dag frågade vi dem, vi fick hjälp av deras kompis caleb så att de skulle komma till mikeals bil samtidigt och vi fick bilnycklarna så vi kunde lägga i allt i bilen. Caleb förstörde det ändå för han berättade såklart idén för dem dum som han är. Men vi fick iaf våra prom dates och jag ska nu gå med sheldon till prom, trevligt trevligt. Dum nog som jag är glömde jag såklart fota våran creation. 

Igår hade vi en tennismatch och jag spelade nr 3 singles vilket är varsity och vann 6-0 6-1 :) har aldrig svettats så mycket på en tennis match det var väldigt varmt igår och man måste springa rätt mycket om man kör singles. Efter matchen hade lilis nanny invited me for dinner till deras hus. Så jag åt en påskmiddag med dem, det var jättegott, de var skinka, bröd, ägg med mojjs i, green beans, pineapple casserole, Caesar sallad och lite andra saker. Fick lite dåligt samvete för lili och jag drog direkt eller vi hade ätit för att kolla på baseball matchen, dom är så himla gulliga och så. Så vi åkte till baseball matchen sen spelade vi lite tennis med några baseball människor och jag spela mot Alex haha. Sen skulle mg hänga med ben ett tag på tennisbanorna i 2 creeks så jag, lili, Alex och cristy åkte till lili och tog deras golf cart och åkte ner till tennisbanorna och spionera på dem, haha vilken fredags kväll. Vi stannade inte där länge utan lili behövde prata dem ashton om ett problem dom hade så vi åkte till skolan där de skulle mötas och reda ut allt, jag, cristy och Alex satt i cristys bil en bit bort och väntade på henne. De pratade ungefär i 1.5 timme och när de var klara mötte vi lili och hon berättade vad som hade hänt och så. Den drog vi alla hem. Just nu sitter jag på baksidan i solen och relaxar

En bildlös vecka 








Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar