ALLA HAR VI RÄTT TILL VÅR EGNA ÅSIKT

utifrån rubriken, så nej detta kommer inte vara något litet politiskt skitinlägg om vad som är rätt eller fel, utan det är bara jag måste skriva av mig lite. 
jag har märkt att väldigt många här i usa har otroligt starka åsikter om precis allt och alla, deras åsikter om saker och ting är ibland lite annorlunda ifrån vad vi tycker. jag vet att alla har rätt till en egen åsikt. grejen är att jag tycker inte det är okej att någon ska försöka läxa upp mig om vad i deras tycke är rätt eller fel. jag ska inte behöva sitta och lyssna på ditt prat om något ämne och höra alla dina åsikter och det är bara DU som har rätt i det hela. jag ska inte behöva lyssna på dig när du försöka övertyga mig om att jag ska ändra min åsikt i något som jag absolut inte håller med dig om eftersom DU och bara DU har rätt. så sitt inte där med ditt stora, fula flin och försök läxa upp mig med dina åsikter som jag tycker är helt idiotiska. jag hade självklart väldigt svårt att hålla mig från att skrika ut i ren ilska och säga att att din åsikt inte betyder ett skit för mig, jag var tvungen att säga vad min åsikt var och kände bara hur ilskan inom mig höll på att bubbla upp. så tillslut gick jag bara där ifrån men innan jag försvann helt sa jag bara det här är min åsikt och du har också rätt till en egen men jag kommer dock inte att ändra min åsikt inom detta ämne. jag behövde verkligen skriva av mig lite så tack och hej. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar