CLUBMASTER

Tjoho :) 

Lilis mamma är så otroligt gullig och snäll, typ älskar henne <3 igår när vi var hemma hos Lili satt hennes mamma med oss ett tag och hon är verkligen skitskön men iaf hon sa att hon kunde skjutsa mig och en kompis till mallet i lexington idag för hon och Lili skulle ändå dit och spela tennis. Så det gjorde hon, hon tog mig och Gabriella dit. Hon är  alltför gullig hon :) 
Köpte ingenting :( vill ha ett par ray ban clubmaster men de som jag tycker bäst om, de svarta matta med silver kostar nästan 2000 vilket är ganska dyrt för ett par solbrillor. Kan inte riktigt bestämma mig hur jag ska göra, vill ha dem men har liksom ett begränsat antal pengar :/ vet inte riktigt hur jag ska göra där.. Vad tycker ni? 
Efter Lili och hennes mamma var klara med tennisen kom dem och hämta oss och skjutsade hem oss. Så jag och gabbi hängde hos mig ett tag och hon drog runt halv 11 för hon skulle va med några andra kompisar. Men än så har jag inte att berätta :P 



Det här är själva modellen men dem jag vill ha är matt svart med silver 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar