MYSKVÄLL

hejsan 
Igår hade jag 2 mycket trevliga och roliga skypesamtal med Clara och issa. Saknar verkligen mina vänner och familj hemma i Sverige. 
På kvällen kom Gabriella över och vi hade en liten myskväll med massa snacks, prat och en hel del american horror story eller vad den heter. Det är en serie iaf. Hon sov över här också så det var väldigt roligt. Hela dagen idag har vi också kollat på american horror story sen blev det lite pizza och hon blev precis hämtad av sin värdmamma. 
Nu måste jag försöka vända tillbaka på dygnet för jag är uppe hela nätterna och sover halva dagen. Inte bra inte med tanke på att jag börjar skolan på måndag. Det ska typ bli jättekallt också på måndag tisdag. Det kallaste de haft i kentucky sedan 1940 ska bli -20. Har typ Sverige och kentucky bytt plats eller. Jag är förvirrad. 
Hoppas alla har det bra hemma. Puss och kram 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar