SNÖDAG SNÖDAG SNÖDAG

Tjooho
igår var det en snödag, för det snöade över natten. Så jag tog det bara lugnt den dagen och på kvällen kom alex och hämtade mig och mg och vi åkte till pizza in för att käka middag. Mycket trevligt. Blev ett stopp på kroger, zaxbys och hos lili innan mg och jag åkte hem till mg för att kolla på uk basketball matchen. uk vann såklart mot texas woop woop go big blue! ska köpa massa uk grejer innnan jag åker hem, det är liksom det laget alla hejjar på här. står för university of kentucky. fick dessutom reda på att det tydligen finns ett community i kentucky som heter sweeden mind blowing! vi kollade lite på tennis och bara hängde och jag sov över hos mg för idag var det också en snödag. 
Idag gick jag, mg, cristy, lili, ashton, alex, micheal och ben till en kulle i two creeks och went sledding vafan heter de på svenska då haha men gud, juste pulka haha! det var ganska kul haha men blev inte så mycket åk för det är så sjukt jobbigt att gå upp för backen hela tiden haha. usch måste börja träna men snart så, tennis blire. så när vi var blöta, trötta och kalla drog vi till lilies hus och hängde där ett tag och kolla på film. när vi åkte till och från backen så satt jag på själva lastutrymmet eller vad det heter på alex truck. -10c i blåst och skinnjacka haha bara lite kallt men sjukt kul :) fick ett samtal från skolan idag, så ingen skola imorgon heller. har inte varit i skolan på en vecka då, känns typ som jullov. i den här takten kommer jag inte sluta skolan förens i juli xD 










Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar