Söndag

Hejsan hoppsan
Idag har jag haft trevliga samtal med kära la familia och Julia :) mycket trevligt. Vid klockan 1 kom min värdpappas syster plus familj hit och vi hade en liten minijul. Det var ganska tråkigt måste jag säga och jag fick en liten snöglob med massa kentucky grejer på. Har också kollat några avsnitt av prison break som jag har blivit helt besatt av. Fick ett trevligt litet samtal från skolan också och vi har en snowday imorgon för det ska typ vara storm. 1 extra dag på lovet woopii, fast jag gillar inte snödagar så mycket för det betyder att vi slutar senare. Vi hade ett slutdatum som jag tror var den 24 eller 23 maj men för varje snödag så plusar de på en dag.. Så jag har ingen aning om när vi kommer sluta. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar