ANDRA SKOLDAGEN

hej :) Idag var det andra skoldagen och det var lite bättre :) Nu har jag pratat med lite fler människor och på lunchen satt jag med några och det var 2 st andra som fråga om jag ville sitta med dem. Poppis man känner sig hahahaha lol nja inte riktigt va. Ingen vet typ vem jag är xD. I min 7th period som är engelska blev jag också bombat med frågor om sverige och så, jag tycker det är jätteroligt haha. De mesta frågor jag får är om typ snabbmatställen har ni det, har ni det osv haha. Svarar typ nej på allt :S 
Efter skolan skulle jag få skjuts av Katie hem (hon skjutsar mig till skolan också) hon är supersnäll. Alla på studentparkeringen måste vänta typ 30-40 minuter innan man kan åka för alla skolbussar måste åka först. Då pratade jag lite med katie och hennes kompis lexi så sen åkte vi till Dairy Queen och köpte glass :P Det var asgott tog en m&m glass :P Nu är jag hemma och hunden här vill plötsligt tillbringa massa tid med mig supergulligt. Hoppas alla har det bra hemma byeee.

Kim skriver:

Skitkul att läsa, blir så avundsjuk också!! Fortsätt uppdatera :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar