BIO

 
Tjenixen :) Igår kväll gick Renate, Matthew, Blake och jag på bio och såg The Millers. Den var ganska rolig faktiskt haha. Det känns fett konstigt för dem bjöd oss på bio och så, jag kan inte riktigt säga att jag är van med det haha. Det var kul iaf och efter det åkte vi till Walmart, har typ varit på Walmart varje dag den här veckan xD och sen tog vi en froyo :P Vi tänke också göra "mudding" så som jag har förstått det så åker man i massa lera och det svänger mycket och så. Men man ska helst vara 2 bilar då (om en fastnar) så vi kunde inte göra det. Istället åkte vi till den en bro som såg ut som den skulle falla sönder när som helst enligt mig. Som tur var gjorde den inte det. Mer än så gjorde vi inte men det var kul :) 
 
Snart ska vi åka till ett orientation meeting och träffa andra utbytisar byeeeee. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar