CAMPET

 
Heej :) då var campet slut :( Jag hade absolut ingen aning om vad campet skulle innebära och allt var så nytt och konstigt i början. Campet har varit så otroligt roligt och jag är sååå glad att jag fick åka på det. Det bästa har varit att man fick lära känna så många nya och underbara människor. Men man har också lärt sig mycket nya grejer och fått prova på jättemycket nya och roliga grejer. Har inte skrivit om allt som har hänt på campet för det har hänt så otroligt mycket och man har inte riktigt haft tid heller men de senaste dagarna har det varit en hypnos show, upträdanden och volleyballfinal och match mellan lärarna och returneesarna. Hypnos showen var så häftig och cool och jag var väldigt spektisk på om det verkligen fungerar. De som blev hypnotiserade gjorde så sjukt konstiga och roliga grejer och jag skratta så mycket, visste typ inte var jag skulle ta vägen för jag skratta så mycket. Ena sekunden skrattade de asmycket och i nästa gråter de floder. Sen blir de tvättmaskiner och sedan föder en barn och en annan träffar Taylor Lautner. Så sjukt asså. Jag pratade med en svensk som blev hypnotiserad och han kommer inte ihåg något förutom att han pratade i en sko haha. Man såg verkligen hur förvirrad han var när man berättade om vad som hände under showen. Självklart fanns de dem som fejkade men på vissa tror jag faktiskt att de funka. 
 
Efter allt roligt på campet var det dags att åka till sin värdfamilj. Jag tyckte det var sjukt jobbigt att säga hejdå till folket på campet, det var ett helt annat hejdå än från vännerna och familjen hemma i Sverige. Alla går vi igenom samma sak och man vet samtidigt att de flesta av dem här personerna kommer man aldrig att träffa igen... Men jag är så glad att jag fick uppleva campet och träffa alla underbara människor som jag träffade. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar