FOOTBALL

 
 
 
Heej. Hoppas allt är bra där hemma :) I fredags efter skolan åkte vi till en kompis till familjen som bor på en gård lite utanför Frankfort, där åt vi middag hamburgare såklart haha och en av tjejerna där går i min skola fast hon är en junior. Efter det skjutsadede de mig till en football match på min skola. Där mötte jag Matthew, Renate, Blake och Taylor. Det var typ inge folk där alls för det var bara en övningsmatch eller nåt sånt. Ingen kolla typ på matchen alla bara stod och prata istället haha. Vi kollade inte klart på matchen men vi ledde iaf när vi åkte. Renate, Blake, Matthew, Nathan och jag åkte och hämtade 2 fyrverkerier hos Blake och sen åkte vi ut och smällde dem. De var bara 2 st så det tog seriöst 2 sekunder sen var det över haha xD Vi åkte iaf i Matthews jeep och han hade tagit bort taket (inga fönster heller) så Renate och jag satt där bak och det blåste så otroligt mycket. Vi såg hemska ut med vårt hår när vi stannade någonstans haha och det var jättekallt. Men det var kul. Efter det drog vi till Frischs eller nåt sånt och åt. Jag var inte hungrig eftersom jag hade ätit så mycket till middag men även fast jag inte ville ha något köpte de en glass till mig för jag inte skulle sitta där tomhänt, haha så gulligt. Vi kom till resturangen 22.30 och de stängde 23 och Blake bara låtsats att ni inte kan engelska och bla bla bla asså haha det var jättekonstigt men kul vare iaf :) Sen åkte vi hem. 
 
Idag ska jag hjälpa Michelle (min värdsyster) att flytta. Hon går på collage och nu ska hon flytta in i sin nya lägenhet i Lexington. 

Anonym skriver:

Du verkar ha så roligt! Kram m


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar