HELG

 
 
yeeeey helg. Behövdes verkligen! Sov till 9.45 imorse och det behövdes verkligen. Idag har det inte hänt så mycket det regnar här så jag har bara varit på Walmart och handlat mat. Det finns wasa knäckebröd! Mitt liv är räddat haha. Klockan är bara snart 3 här så jag ska snart börja baka svensk kladdkaka för imorgon ska jag på en utbytesträff för alla i Kentucky och då ska man ta med en efterrätt från sitt hemland. Det kommer nog bli kul. 
 
Igår efter skolan ville jag och Renate åka till Lexington för att shoppa (har typ inga kläder :s) men det var ingen som kunde skjutsa oss så det får vi göra någon annan dag. På kvällen åkte Renate, Gwen (Renates värdmamma) och jag till några människor haha vet inte vilka det var. Iaf vi åkte ut med en båt på floden, det var inte det roligaste kanske men det är alltid kul att åka och göra något. Båten åkte jättelångamt och vi var på den i typ 3 timmar.. Jag tänker alltid att så fort någon frågar mig om jag vill göra nåt eller prova nåt ska jag alltid säga ja men det beror självklart på vad det är men ni förstår vad jag menar :) 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar