KINGS ISLAND

 
 
Tjoohoo. Igår fick jag vakna tidigt för vi skulle till kings island jippi! det tog typ 2 timmar att åka och vi kom fram typ vid halv 11 eller nåt sånt :S Kings Island är en jättestort nöjespark i Ohio för dem som inte visste haha. Det var ju utbytisar som åkte dit :) 3 norskar, 1 japan och så jag svennebananen. Vi köpte fast lane plus biljetter, vilket var väldigt dyrt men det var verkligen värt det, inträdet + fast lane biljetten gick på lite mer än 100 dollar, så där brände det till i plånboken. Men det var verkligen värt det. Istället för att få vänta minst 1 timme till varje grej behövde vi bara vänta max 5 minuter, så det var verkligen jättebra vi hann åka allt vi ville. Det var kul att se alla andras minner också när man fick gå framför dem hela tiden xD 
Jag älskar verkligen nöjesfält och sånt och jag åker allt. Jag är skithöjdrädd men det är ändå kul. Det var dock en grej som jag fick lite smått panik i.. Det var typ som eclipse på grönan (har dock inte åkt den, men den såg nästa likadan ut, fast det var inga slänggungor) Den var såå hemsk, jag satt längst ytterst och stolen liksom lutar innot ush fy den var hemsk. Men allt annat var superkul! Min favorit var den första vi åkte, den gick as snabbt och gjorde massa looper och snurrade runt och grejer, men när man gick av den kunde man knappt stå upp för man var så yr xD 
Det fanns massa vattengrejer där också och vi bestämmde oss för att prova en som ut som man knappt blev blöt. Den var undefär som stocken på Liseberg. Vi tittade när andra åkte och när de åkte blev bara den som satt längst fram blöt. Jag tjingpaxade såklart längst bak. Vad tror ni händer? Jo när vi åker så får vi en stor jävla tsunami över oss och jag blev typ blötast :| kul, kul, kul... 
Aja den där dagen var iaf jätterolig och vi åkte därifrån runt halv 7 och då åkte vi till The Cheesecake Factory nomnom. Jag kom hem runt 10 på kvällen och jag var så jävla trött så gick typ och la mig på en gång haha. 
 

Anonym skriver:

Åh va kult de låter Emmi <3 vi saknar dig smeta mkt!!! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar