KYRKAN

Heej. Imorse åkte vi till kyrkan. De är katoliker så det var såklart en katolsk kyrka. jag visste inte riktigt vad som väntade och jag går aldrig i kyrkan hemma men jag kände jag kanske måste prova och se hur det är här i usa eftersom så många går i kyrkan här. Det är väldigt annorlunda. Det varade väldigt länge också i 1,5 timme. Kul kan jag inte säga att det var, jag tyckte snarare det var ganska läskigt för det finns vissa som är så religiösa. Jag känner mig inte särskilt bekväm i kyrkmiljö men det var ändå bra att jag prova på känner jag. Jag förstod inte ens hälften av vad de prata om fast det var inte så att jag lyssna heller haha. Jag kommer nog inte gå till kyrkan särskilt ofta men nån gång ibland får jag nog gå. 
Efter kyrkan åkte vi, Katies familj och en annan familj till en resturang och åt. Sen har jag bara varit hemma och kollat på Harry Potter. 
 
Lycka till alla som börjar skolan imorgon!! 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar