FINALS

heej. Jobbigaste skolveckan det här halvåret och är ungefär som en normal skolvecka hemma i Sverige eller nja. Det är finals vecka vilket innebär 7 prov på 3 dagar och varje prov är 20% av ditt betyg. Kul eller inte.. Igår pluggade jag det mesta jag gjort det här halvåret satt hela tiden från när jag kom hem tills jag gick och la mig. Grejen är att proven handlar om allt du har lärt dig under terminen + ett nytt kapitel. Men du får egentligen veta vad du ska plugga på dagen innan provet. Jag kan inte lära mig allt på en dag. Men idag hade jag 3 prov och det gick väl hyfsat, det är multiply choice men på historia provet var jag ändå helt lost. Imorgon har jag mitt piano final och jag är först ut + att vi får betyg på om vi klär upp oss. Måste ha kjol eller klänning och jag har inget som är inom dresscoden så jag måste ha med mig ombyte oxå :/ Gud hjälp mig för pianot imorgon...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar