JUL I AMERIKA

Hejsan nu är julen över och den har varit ganska annorlunda från en vanlig svensk jul. Den 24:e gjorde vi i stort sett ingenting men klockan 12 på natten åkte vi till kyrkan och det var hemskt för mig, ville typ bara sova och var tvungen och sitta där i 2 timmar och mina ben kliade så jävla mycket. Mina ben kliar jättemycket när jag sitter still och är trött. Visste inte var jag skulle ta vägen. Vid 2 kom vi hem och jag gick och la mig. Klockan 8 gick vi upp och då fick vi vår julstrumpa och vi öppnade alla paket. Det kändes väldigt konstigt att öppna alla julklappar på morgonen. Fick inte direkt någon speciellt. Inget som jag direkt kommer ha nån användning för men det är ju tanken som räknas. Fick typ scarfar och sånt och det är något jag absolut inte använder menmen, det var snällt att dem gav mig saker. Vi gjorde oss iordning och åkte sen mot Ohio där jeannes släkt bor. Där åt vi och det var i stort sett samma mat som vid thanksgiving så inte min favorit direkt. Fick även en liten julklapp av dem vilket var gullig ännu en scarf haha. Vi åkte hem vid 4 för vi var tvungna att komma hem till hunden. Det tar ca 1.5-2 timmar att åka dit. På kvällen spelade vi lite pingis och kolla på film. Vår granne kom och hälsa på också och gav oss lite presenter, hennes son var med oxå och han bor i LA och är typ känd. Fast jag har absolut ingen aning om vem det är. Men han är typ med i nåt program på Disney Chanel och gör standup comedy och radio tydligen. Vi hade en lite julafton med vår granne dagen efter. Har inte direkt haft nån riktig julklänsla och gud vad jag saknar julmaten och alla svenska jultraditioner. 

I förrgår på kvällen träffade jag Gabriella och några av hennes kompisar. Det var väldigt kul och vi var i stort sett uppe hela natten så jag sov typ hela dagen igår haha. 












Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar