MALL DAG

Hejsan hoppsan. Imorse åkte jag och gabbi till mallet i lexington och handlade de sista julklapparna. Det var mycket trevligt och roligt. Känns underbart att man kan ha en svenne att hänga med här. Vid 4 kom Jeanne, Michelle och kris och hämtade oss och vi drog alla till dollar bion och såg den andra filmen av Percy Jackson. Den var ganska bra, det är helt sjukt att man kan gå på bio för en 10 här! Efter filmen åkte vi till fridays och åt, tog en köttbit mums. Mycket trevlig, nu är jag supertrött även fast klockan bara är 23 menmen.. 

Var tvungen att prova en sån här för jag har hört att de är goda och det är liksom  som svara kulor i botten. Själva drickan var ganska god men de där kulorna i botten usch trodde jag skulle spy. Smakade som sniglar lol



Så otroligt tjusiga 
Samir-brillorna är på. Har blivit helt besatt av ph




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar