THANKSGIVING

Hejhej
Jag var i north Carolina på thanksgiving för min värdpappas syster bor där och se har ett ganska stort hus. De har 4 hundar och de var så söta den stora hunden var min favvo, vi tog med oss laya också. Vi kom dit på onsdagskvällen och då gjorde vi inte så mycket. Jag körde lite biljard och vann 3 av 3 matcher är man inte grym eller. 
På torsdagen var det thanksgiving och de hållde på och fixa maten och så och vi andra gjorde egentligen ingenting. Typ vid halv 5 åt vi och jag är inte särskilt förtjust i thanksgiving mat tycker den är ganska äcklig faktiskt. Jag har egentligen ingen aning om vad jag åt men de jag vet är kalkon, skinka, green bean casserole, gravy, cranberry sauce. De är ungefär det jag vet vad det är. De har massa ost på grejer och typ inga grönsakar i så fall bara kokt dränkta i sås. Vilken jag inte gillar särskilt mycket. På kvällen vid 10 drog vi till mallet men nästan allt var stängt köpte lite iaf. Kom hem vid 12.30. 
På fredagen åkte vi till mallet igen och spenderade hela dagen där. Älskar black friday köpte ganska mycket. Jag köpte 2 par jeans de var köp ett få ett par gratis, En Hurley tröja, 3 t-shirts, en stickad tröja, en jeansskjorta, Victoria secret mjukisbyxor, 2 vs bh-ar, 5 vs trosor, real technique borstar jag har letat efter sånna så länge letade tillochmed i London, tights, 2 halsdukar, lite smink ( bb cream, läppbalsam, 2 nagellack), hårspray, the body shop body butter, CHOKLADKALENDER ingen visste vad det var haha, daim, haribo godis, knäckebröd, lakrits och ringar. Allt detta för 3100 det tycker jag iaf är ett jättebra pris!! 
På lördag morgon åkte vi hem och japp nu är jag i mitt rum och ja. Bilden på mig vid granen är inte alla mina påsar haha utan bilder under på min säng heh.














Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar