USCH PÅ FINALS

ååhh irriterad hela mitt inlägg jag skrev försvann precis :( ska hade somsagt mitt piano och algebra final idag och det fick väl... sådär. Jag var först ut på pianot och jag gjorde bort mig ganska mycket. Vi spelade två låtar och jag fick nåt jävla hjärnsläpp eller nåt och kan inte prestera inför folk som sitter och glor. Helt plötsligt vet jag inte vilket som är min första not och det tar mig 3-4 innan de blir rätt. Spelar nåt och ba nej det var inte rätt provar nåt annat och ba nej inte de heller xD min långa låt var ännu värre det var en one direction låt och jag visste inte heller vilket tangent som jag skulle göra på nu heller här tar det typ 10 gånger och blir fortfarande inte rätt så jag vänder mig om och säger im lost. Med hjälp av min pianolärare som visar min min första not så lyckas jag ta mig igenom låten. Jag och musik går inte bra ihop. Sen var det algebra och det var svårt. Sat hela de 90 minuterna, 40 frågor och multiply choice men ändå svårt. Imorgon har jag ett final men ska inte plugga ett skit idag tror inte de behövs. Bara slappa nu då 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar