BRÖLLOP

Tjenixen :) Igår morse vid 9 åkte jag och min värdfamilj till Columbus, Ohio för vi skulle på ett bröllop. Jag klantig som jag är råka ställa klockan på 7.30 pm istället för 7.30 am. Vi skulle åka vid 8, jag vakna vid 7.50 men lite tur hade jag för min värdsyster försov sig också och vakna inte förrens 8.15. Så klockan 9 tog vi vårt pick och pack och åkte mot Columbus. Det tog 4 timmar att åka dit, tycker Columbus är en jättemysig stad, iaf av det lilla jag såg när vi åkte igenom det xD När vi kom dit åt vi lunch på en resturang och sen åkte vi till vårt hotell och började göra sig iordning för bröllopet. Jag vet att jag varit på bröllop förut men jag tror jag var typ 4-5 år så jag kommer inte någonting alls. Men jag antar att det var som ett vanlig bröllop, vi var först i kyrkan och sen åkte vi till ett hus och åt och så, allt man gör på ett bröllop haha. Paret som gifte sig var så gulliga, jättesöta tillsammans <33
Vi stannade inte där sä jättelänge utan vi kom till vårt hotell vid 23.30 för min värdmammas mamma var trött. 
Sen på morgonen åt vi hotellfrukosten och jag var lite förvånad över att det inte riktigt fanns något nyttig där. Trodde iaf att hotell frukostar hade lite nyttig mat, det fanns iaf lite som var lite "nyttigt" om man säger så xD efter frukosten packade vi våra saker och gjorde oss klara för resan hemåt, ytterliggare 4 timmar. Alltid när min värdfamilj är i Ohio åker de till ett speciellt glasställe, så vi åkte dit och jag tog en mocha capuccino milkshake och den var superduper god <3
Vi kom hem vid 2-3 och då skypade jag med mamma och sen kollade jag på ett pll avsnitt, ligger lite efter hehe. Nu har vi ätit middag och jag fick precis ett samtal från min IEC som prata lite med mig om hur jag trivides i min värdfamilj och så men jag trivs jättebra :) Ska kolla igenom min matte nu för jag har ett prov imorgon och sen ska jag ta en liten springtur 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar