FREDAG

Tjoohoo idag är det fredag wiiiee. Gått i skolan från tisdags till idag då och det har inte hänt nått speciellt där. Idag var det hat day men det var nästan ingen som hade hatt på sig. Vi fick även våra midterms och jag fick A i realtionships, engelska, us history, algebra och tro det eller ej men piano också xD Jag fick B i marketing och food and nutrition. Det är inte säkert att jag kommer få de här betygen det är bara som jag ligger till nu, har bara gått i skolan i ca 1 månad. Juste i vår 7th period idag fick alla som inte brutit mot klädreglerna en liten present haha. Så eftersom jag lyckats hålla mig inom ramarna för det fick man ett litet gift card med köp en macka få en gratis hahahahahaha xD 
Har precis kollat på en film som hette now you see me och den var faktiskt ganska bra, så checka in den om ni har tråkigt :P Ni måste prova det här, det är jättegott! Ta glass i ett glas och häll cola på det mmmm nomnom! Man ska egentligen ha root beer på det men jag klarar inte av smaken av det det smakar jättekonstigt och jättejättejättesött. 
Åt mitt första KFC i veckan oxå mums :P Man måste ju äta Kentucky fried chicken nu när man bor i Kentucky :P 
 
Fick ett paket igår av kära familjen. Blev superglad när jag såg att det innehöll kläder och massor med svenskt godis. Aaaaahhhh gud så gott det är inget slår svenskt godis. Godiset som finns här är inte alls lika gott. Nu är det helg wihoo och jag har faktiskt ingen aning om vad som kommer hända. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar