GOLFA LITE

Tjääna. Hur var min helg då? jodå helt ok :) I lördags åkte jag och marvin till golfbanan och han försökte lära mig lite hur man lirar golf. Jag vill verkligen lära mig det eftersom ALLA i min släkt ska spela golf utom jag och min syster.. tack mamma och pappa för att ni aldrig lärde mig. Vi har till och med en årlig golftävling på min pappas sida haha. Det är så jäkla svårt bara, gör bara fel hela tiden :( Vi åkte senare till Michelle för Marvin skulle fixa lite i Michelles rum. Efter det åkte vi och åt middag med Marvins syster på en resturang och det var trevligt. Vid 22 svängde vi förbi Macy's för jag ville köpa ett täcke haah. Åååhh så jag längtat efter ett riktigt täcke, har haft ett lakan med en filt som man typ får utomlands. Där brann det till i plånboken dock.. 
I söndags åkte Marvin och Jeanne till kyrkan på morgonen men jag stannade hemma. På eftermiddagen åkte jag och Jeanne till Lexington igen till Macy's för jag råka köpa fel, skulle köpa ett påslakan men köpte ett vanligt lakan oops men det gick bra ändå ;) Köpte ett par toms skor oxå :) Kollade lite på klänningar till homecoming det är den 21:a så sjukt taggad! :D Men eftersom jag inte vet vad man har på sig riktigt så kollade jag inte så noga. Ska fråga folk i skolan vad de ska ha så jag har en liten aning om vad man har på sig. Sen på kvällen hade jag en stor hög med läxor att göra. Amerikanska läxor är inte roliga dem heller men det är bara att göra saker man behöver inte plugga direkt. 
 
Idag var det skola och dagen rullade på ganska bra och jag tycker det är jättekul att gå i skolan faktiskt :) Det är bara väldigt jobbigt att kliva upp ur sängen på morgonen.. Sen när jag kom hem har jag gjort läxor och till middag gjorde jag en sallad herregud så underbart det var. Jag saknar nyttig mat äter mest hamburgare och sånt här. Mer än så hade jag väl inte att säga.
 
ser ut som ett mobboffer när jag försöker spela golf xD
 
 
 
 
 
 

Anonym skriver:

Bra grepp du har älskade dotter!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar