HOMECOMING GAME

Tjohoo. Den här veckan har det  varit mycket förberedning inför homecoming. Det var som sagt spirit week och vi gick bara i skolan från måndag-torsdag. I måndags var det murica måndag (klä sig i rött, blått och vitt) i tisdags var det tie dye/toga, i onsdgas var det workout från 1980 och i torsdags var det flyer att man klär sig i skolans färger (blå och guld). Jag klädde knappt ut mig nåt eftersom jag inte har så mycket kläder jag kan använda mig av, det var heller inte så jättemånga som klädde ut sig. Juste haha vi hade ett litet oförberett prov på historian om något jag inte har en aning om vad det är. Iaf jag fick 7/12 vilket inte är så jättebra men ändå fick jag bäst i klassen xD det handlade liksom om america xD så jag fick godis av läraren haha. I torsdags var det ett pep rally. Det var jättekul haha en senior gjorde en dance off med rektorn haha.
 
Igår var vi lediga och då åkte Katie, Renate och jag till köpcentrumet och jag köpte lite smycken och en väska till homecoming. På kvällen var det homecoming game och vi vann :) yes vi har vunnit alla våra matcher än så länge :D Årets homecoming queen blev taylor som jag berättat om förut nån gång :) Efter matchen stannade jag i skolan en stund och "hjälpte" till lite med dekoreringen till homecoming. Jag mest studsa runt där och var överlycklig för att allt var så coolt. Kändes verkligen som på film <3 Jag är supertaggad. Vi åkte och köpte pizza och åt där och sen åkte jag, taylor, shyanne, monica och ellen till taylor. det finns seriöst 10000 olika taylor i min skola och det här är inte den som jag pratat om förut haha. Hos henne körde vi spit challenge och jag var såklart jättedålig på det haha och så körde vi let's dance och prata. Det var jättekul och jag kom hem vid 2, har inte direkt någon curfew vilket jag tycker är jättebra. 
 
Idag har jag köpt ett par skor och ska snart börja göra mig iordning för ikväll. JAG ÄR SÅ TAGGAD. Klockan 8 ska jag träffa gänget jag ska gå med och vi ska äta och göra oss klara. Dansen börjar 9 men vi kommer inte komma dit förrens 22.30-23 för innan de är det bara freshmens and juniors där. SÅ TAGGAD, det ska bli så kul. 
 
lite bilder från veckan
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar