LABOR DAY WEEKEND

Heeej. den här helgen är det labor day så vi var lediga i fredags woop woop. I fredags åkte jag, Renate och Gwen till något som skulle vara en outlet men jag skulle inte kalla det för en outlet precis. Det var typ olika affärer men det var typ bara 2 man kunde gå in i för de andra var typ mormorsaffärer xD Köpte iaf ett par joggingskor så jag antar att det är dags att börja träna nu hehe. Vi åt lunch på Applebees och sen åkte vi till Kohl´s och Starbucks. På kvällen var det en footballs match och vi körde mot Western Hill vilket är våran rival skola. Många klädde upp sig ganska mycket till matchen och det var massa killar som målade deras kroppar blåa och skrev en bokstav på deras kropp så det blev någonting med flyers haha. Vi vann såklart men typ 46-18 :) 
Igår åkte jag och Marvin till Lexington för vi skulle fixa nåt med Michelle´s lägenhet. Idag så åkte jag, Michelle, Marvin och Michelle´s rumskompis Ashley till en farm som deras kompis har. Där hade dem åsnor, hästar, hundar och katter. Den här helgen har det inte hänt så mycket men den är inte slut än vi är lediga imorgon också wiieee. På tisdag är det picture day noooo hatar det. 
 
jag och min flashiga keps jag fick av min IEC haha välkommen till kentucky xD
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar