POWDER PUFF

Hejsan :) Då var helgen snart slut då.. Men den här veckan ska nog bli ganska kul ändå ;) I fredags skypade jag med min kära vänner i nästan 2 timmar vilket var väldigt skojigt. Jag var så otroligt trött efter den där skolveckan, vi satte på en film på kvällen och jag hann typ se 15 minuter av den innan jag decka haha. Igår var det powder puff matchen. Det är när tjejerna spelar amerikansk fotboll, det var ganska kul att titta på fast det var nästan helt tomt på läktaren. Det var i Western Hill och jag hoppades att jag skulle träffa den svenska tjejen som går där, hon skulle även spela. Men hon var inte där för hon hade åkt någonstans med sin värdfamilj tror jag. Jag önskar att jag hade spelat powder puffen det såg jättekul ut men tyvärr upptäckte jag det försent och när jag fick veta det var sista anmälningsdagen dagen efter och självklart så glömde jag bort det.. Efter det åkte jag hem och fixade med mina bilder och satte upp den på väggen med en amerikansk flagga och massa små svenska :3 Fint blev det tycker jag haha. Idag var jag i kyrkan och sen åkte vi var typ 13 pers till ett japansk ställe och åt lunch och jag fick min efterlängtade sushi <33333 såå gott. Sen har jag varit hemma och pluggat och jag tänke snart gå ut på en liten springtur, det är väl dags att börja haha. Har ett prov imorgon som jag måste plugga lite mer till oxå. 
Den här veckan ska nog bli rolig :) Det är spirit week och vi är lediga på fredag och så är det homecoming på lördag wiieee. Spirit week är att man ska typ klä ut sig i skolan till ett visst tema varje dag och imorgon är det america, nån dag typ hippi och sen kommer jag bara ihåg att man ska klä sig som en flyer (blå och guld). Det är en dag till men det kommer jag inte ihåg vad det var :S Men nu ska jag snart ut och springa lite så byyeeeeee. 
 
 

Anonym skriver:

Är det ett sådant stekbord som de har i Bangkok?

Svar: nästan men de har inte thailandsrätten
Emma .


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar