BASKETBALL HOMECOMING

Hola
Igår var det homecoming och jag var tvungen att ta en tur ut och köpa skor på morgonen haha sen på eftermiddagen åkte jag till lili och där gjorde vi oss iordning + mg. Sen vid halv 8 kom allihopa hem till lili och vi tog bilder och åt. Gud så mycket jag skrattade jag vet inte ens vad jag skrattade åt men allt var bara så kul. Underbart. Vid 10 åkte vi till skolan och jag hade en date den här gången med Zach heter han, trevligt trevligt. Så när vi kom till skolan började ping-pong turnering. Jag vann en match sen förlorade jag mot mg.. Hahaha många var typ fett imponerade av mig de tyckte typ jag var ganska bra de förväntade sig inte det xD sen vid 11.30 kollade vi på när drottningen och kungen dansade tillsammans haha lili och samuel. Sen vid 12 var alla tvungna att gå och vi drog hem till lili och vi hade planer att vi skulle vara med taylor men hennes föräldrar ville inte att hon skulle gå ut så det sket sig så vi alla drog hem istället för vi kunde inte hitta nåt annat att göra + att alla oss är lite smått sjuka.. Så jag kom hem vid 1.30 men somnade nog inte förens 3.30.. Men jag hade en rolig kväll :) 






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar